Wednesday, September 12, 2007

Ahlan Wasahlan Ya Marhaban Ramadhan Al-Mubarak

alhamdulillah..baru kini saya ade kekuatan untuk menulis blog..kiranya de salah dan silap harap kalian dapat perbetulkan..saya insan yang masih mencari ilmu..byk lagi yg belum saya pelajari..terasa sedikitnye ilmu nye..dan ape yg ade pon tak terbuat sepenuhnya lg..di sini pon saya masih lg mencari kekuatan bg diri ini untuk melalui masa mendatang..

syukur kehadrat ilahi..kini kita dipertemukan kembali dengan Ramadhan Al-Mubarak...bertuah nye kita kerana masih diberi kesempatan untuk melalui nya lg..erm..selepas solat maghrib td saya berjalan kaki ke masjid..terasa bertuahnye badan masih di beri hidayah untuk menuju ke masjid..saya lihat masih de sahabt yg masih berseluar pendek..de yg still main bola..tertanya juga adakah kehadiran ramadhan ini masih tidak disedari..sedeynye.. ramadhan inilah bulan penuh rahmat..marilah kita mengimarahkan bulan ini dengan amal ibadat...

maafkan saya andai tulisan saya ini mengguris perasaan atau salah sangka..ambillah mana yang boleh dijadikan iktibar dan tinggalkan lah yg buruk..

ahlan wasahlan ya marhaban ya ramadhan...semoga kita beroleh kemenangan di dunia dan akhirat kelak..insyaAllah..

No comments: