Monday, October 27, 2008

Engkau dan Juga Kepuasan Engkau.

Alhamdulillah...syukur kehadrat Allah dgn limpah kurnia nya dapat diri ini mencoretkan sesuatu dalam diri ini. Kebelakangan ini diri ini merasakan telah banyak kesalahan yang telah diri ini lakukan. Dapat dirasakan bahawa diri imi semakin merosot dalam segi pembaikan diri. Dan kadang kala terasa begitu sukar untuk berubah ke arah kebaikan tetapi begitu mudah mendekatkan diri kepada kemaksiatan.

Alhamdulillah..diri ini bersyukur dengan nikmat Iman dan Islam yg telah Allah kurniakan. Diri ini sedih dan menyesal bila mana diri ini sering saja alpa akan tanggungjawab dan juga lupa atas nikmat rezki yang telah Allah kurniakan kepada diri ini.

Diri ini menyedari adalah bukan mudah untuk memuaskan keinginan semua pihak. Diri ini berbisik pada diri ini, sesungguhnya diri ini adalah insan biasa yang cube mengelak dari menyebabkan berlakunya perkara yang Allah tidak sukai. Ketahuilah bahawa diri ini ingin bersama-sama dalam memenuhi tuntutan saudara tetapi diri ini sedar akan kemampuan dan tanggungjawab diri ini.

Untuk itu diri ini memohon jutaan kemaafan atas segala tindakan diri ini yang telah menyusahkan kalian, yang telah menimbulkan perasaan tidak senang kepada kalian.

Diri ini mendoakan semoga perhubungan dalam ukhwah islamiah dapat menghilangkan rasa ketidakpuasan yang kadangkala boleh merosakkan keindahan kehidupan persahabatan.

Ukhwah fillah abadan Abada...

No comments: