Sunday, April 27, 2008

Ar-Rahman dan Ar-Rahim

Alhamdulillah..setelah 2 minggu bergelumang dengan design dan report thesis akhirnya diri ini kembali di beri kesempatan oleh Ar-Rahman dan Ar-Rahim utk mencoretkan sesuatu. Banyak perkara yang telah diri ini lalui sepanjang 5 tahun di UTM. Bagi diri ini, ini adalah suatu pengalaman suka duka dlaam mencari erti kehidupan.

Hari ini adalah tarikh utk diri ini submit report thesis. InsyaAllah, semuanya akan berakhir selepas 2 hb Mei nanti. Diri ini mendoakan semua rakan-rakan yang telah berusaha keras akan grad dengan jaya nya. Banyak perkara yang diri ini ingin kongsi kan. Kali ini diri ini ingin kongsikan berkenaan pengalaman diri ini berkenaan 'bantuan dan pertolongan Allah'

Diri ini bukanlah seorang student yang cemerlang, banyak kelemahan dan kekurangan diri ini. Dalam menghabiskan thesis ini diri ini belajar apa yang dikatakan Allah Maha Pemurah dan Allah Maha Mengasihani. Walaupon keputusan penuh thesis diri ini masih belum diketahui, diri ini memanjatkan kesyukuran pada-MU Ar-Rahman, Ar-Rahim kerana dengan sifat Pemurah dan Penyayang-MU telah Engkau kurniakan pada tu rezeki yang besar ertinya pada diriku. Diri ini sedar diri ini hanyalah seorang insan yang lemah lagi hina kerana memerlukan pertolongan-Mu dalam melakukan sebarang perkara. Syukur Alahamdulillah..segala puji bagi Allah Tuhan sekalian Alam.

Diri ini juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada ibunda dan ayahda tercinta kerana nasihat dan semangat yang telah berikan. Diri ini mohon maaf pada ibunda dan ayahda kerana diri ini sering merisaukan ibunda dan ayahda. Ya Allah ampunkan dosaku, dosa kedua ibubapaku, golongkan lah kami dalam golongan orang yang beroleh Rahmat-Mu di dunia dan Akhirat.

Kepada Rakan-rakan, terima kasih kerana sentiasa memberi semangat dan nasihat pada diri ini. Diri ini mendoakan semoga kita semua akan beroleh kecemerlangan di dunia dan akhirat.



Alhamdulillah..syukur kepada Allah dengan segala nikmat kurnianya kepada diri ini dan sekalian umat. Syukran kepada ibunda dan ayahda tercinta, Kakak dan family, Abg E dan family, Abg Awie dan family, Adik Yah dan Adik udin yang sentiasa mendoakan diri ini. Semoga Allah memberi Rahmat kepada kita semua.

No comments: